Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Herroepingsrecht en telefoonabbonement
Je hebt inderdaad geen recht op herroepings plicht.
je kan wel je vertwouen in hun reparatie (want dat is dit technisch gezien) opzeggen.
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoe-vaak-mag-verkoper-repareren-vervangen-voordat-ik-geld-terug-mag-vragen">https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoe-vaak-mag-verkoper-repareren-vervangen-voordat-ik-geld-terug-mag-vragen
ik zou eerst proberen 3 maanden geen abbo kosten af te dwingen ofzo, doordat u schade heeft geleden door niet bereikbaar te zijn.
zo niet dan kan je je op bovenstaand proberen te beroepen.